ש"ס מחרימה את הכנסת: "יש משבר קואליציוני חמור"

"בא נעשה אימות בינו לבין חברי הדירקטוריון. ראית איזה בדיקה מהירה הרשות השנייה עשתה? תוך שעות ספורות הם הצליחו לבדוק שלא היה ולא נברא, רוב חברי הדירקטוריון אמרו שלא היה, חלקם אמרו שכן היה".
דוד לזר, איתי גדסי 2 Comment on ש"ס מחרימה את הכנסת: "יש משבר קואליציוני חמור"

גם לאחר הכחשותיו של יו"ר חדשות 10 רמי סדן, בש"ס לא מוכנים לרדת מהעץ הגבוה עליו הם טיפסו • "כרגע אנחנו לא מגיעים לכנסת בכלל ואחר כך נחליט, ונכון לעכשיו יש משבר קואליציוני" • ומה יש לש"ס נגד הרשות השנייה?

צילום: פלאש 90, יוטיוב
"בא נעשה אימות בינו לבין חברי הדירקטוריון. ראית איזה בדיקה מהירה הרשות השנייה עשתה? תוך שעות ספורות הם הצליחו לבדוק שלא היה ולא נברא, רוב חברי הדירקטוריון אמרו שלא היה, חלקם אמרו שכן היה".
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גם לאחר הכחשותיו של יו"ר חדשות 10 רמי סדן, בש"ס לא מוכנים לרדת מהעץ הגבוה עליו הם טיפסו.

הבוקר (רביעי) אמר ח"כ יואב בן צור למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי חברי הכנסת של ש"ס יחרימו היום את מליאת הכנסת, לדבריו, "אני מקווה שסדן יקבל את התפיסה הנכונה שהוא עשה טעות ומי שעשה טעות ישלם".

על דברי ההכחשה של סדן אמר בן צור כי "בא נעשה אימות בינו לבין חברי הדירקטוריון. ראית איזה בדיקה מהירה הרשות השנייה עשתה? תוך שעות ספורות הם הצליחו לבדוק שלא היה ולא נברא, רוב חברי הדירקטוריון אמרו שלא היה, חלקם אמרו שכן היה".

האם הרשות השנייה משתפים פעולה עם סדן? "אולי עם ראש הממשלה".

בן צור הוסיף ב'קול חי' כי "הדברים שנאמרו חמורים והיה אסור לאומרם, אדם כזה – אסור שיהיה בציבוריות הישראלית, כרגע אנחנו לא מגיעים לכנסת בכלל ואחר כך נחליט", לדבריו, "נכון לעכשיו יש משבר קואליציוני, יו"ר התנועה ידיו רב לו במשברים והוא יקבע את ההמשך".

בנוסף, יו"ר ש"ס אריה דרעי כינס היום ישיבת סיעה דחופה לשעה 10:30, במשרד הנגב והגליל בירושלים, במהלכה יתייעץ ויחליט על המשך המאבק. קודם לכן נפגש דרעי עם ‏יו"ר הקואליציה דוד ביטן בניסיון למצוא פתרון למשבר. כמו"כ, דרעי ביטל את השתתפותו בדיון המתקיים כעת בועדת הפנים של הכנסת בנושא המסתננים.

בהודעה שפרסמה אמש הרשות השנייה נכתב כי "הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו החלה הערב בהליך בדיקה בנוגע לאמירות המיוחסות ליו"ר דירקטוריון ‏חדשות 10 רמי סדן.‏ הרשות פנתה לשלושת נציגי הציבור האחרים המכהנים מטעמה בדירקטוריון החברה: ד"ר זהר קדמון ‏סלע, ד"ר אורנה לביא שטיינר ואיתן זינגר, וביקשה לדעת האם נאמרו ע"י מר סדן בישיבת הדירקטוריון האמירות 'שונא את ש"ס', או 'דרעי גנב', כפי שצוטט בעיתונות מפי גורמים בחברת החדשות".

יו״ר הקואליציה דוד ביטן אמר הלילה כי "המשבר עם ש"ס הוא אמיתי אולם על פי ממצאי הבדיקה של משרד התקשורת כמו כן גם בדיקת הרשות השניה שהגיעו אלי הדברים שנטען שנאמרו על ידי סדן על תנועת ש״ס והעומד בראשה לא נאמרו, יש לנו את זה בסימוכין מחברי הדירקטוריון. בכוונתי להציג את הממצאים ליושב ראש ש"ס מחר בבוקר ובכך מאמין שנפתור את המשבר".

בכיר אחר בש"ס אמר הלילה כי "אמונים עלינו הדברים שצוטטו בהודעת ערוץ 10 כי רמי סדן אמר את הדברים הגזעניים נגד ש"ס ונגד יו"ר התנועה אריה דרעי. אנחנו מאמינים לדברים שאמר גולן יוכפז, מנכל חברת החדשות של ערוץ 10 כי סדן אמר את הדברים הגזעניים לחברי הדירקטוריון. "בדיקת" הרשות השניה לא אמינה בעיני ש"ס".

ולא רק בש"ס משבשים את פעילות הכנסת. יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות, ח"כ אלי אלאלוף מ'כולנו' הודיע בפתח דיון הוועדה כי הדיון מבוטל כאות מחאה על "הדברים הגזעניים המיוחסים לרמי סדן. אין מקום לאיש כזה בתפקיד ציבורי. גם הרשות השניה שמיהרה להגן עליו צריכה לעשות חשבון נפש, ומי שמינה אותו ונתן לו להיות קרוב אליו במשך שנים ארוכות צריך לבדוק עצמו".

אלאלוף הוסיף כי אקט המחאה מתואם ומגובה על ידי ראש סיעתו, שר האוצר משה כחלון. חברי הכנסת אילן גילאון מ'מרצ' ועבדאללה אבו מערוף מ'הרשימה המשותפת' שנכחו בדיון בירכו את ח"כ אלאלוף על הצעד שנקט.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    פתאום בש"ס, יודעים לחולל משבר קואלציוני
    על קצת פגיעה בכבוד מאיזה טיפש שרוב הציבור לא מכיר מחוללים משבר, ועל כל ההתנהגות של שר החינוך
    חבר בממשלתם נגד הציבור החרדי, על זה אין משבר! בושה וחרפה!!!

    1. הם צודקים, לגישה שלו יש השלכות עומק ורוחב, בתור יו"ר הדירקטריון הוא יעודד כתבות שיוציאו לאור את השנאה שלו, גם ככה הם כל הזמו מסיתים נגד החרדים, עכשיו יהיה להם גם זרוז מהדירקטויון, ואח"כ נתפלא למה שרים מדירים אותנו מכל התקציבים?